donderdag 18 april 2013

Arts en Auto

Een goeie kennis maakte me opmerkzaam op de laatste uitgave van Arts en Auto, het magazine van 'n verzekeraar. Normaal gesproken een blaadje vol protserige, lompe en te grote leasebakken voor de medische wereld, die daar blijkbaar nog geld voor beschikbaar heeft. Maar hulde, de laatste uitgave ervan heet zowaar Arts en Fiets en staat vol met verhalen over fietsen in vele gedaanten. Reizen voor fietsers. BN-ers die fietsen, streken waar je met vakantie zou kunnen gaan fietsten en ook twee interviews met liggers, waaronder zelfs een Quest. Positieve berichten waarmee onze favoriete vervoermiddelen weer eens gunstig onder de aandacht worden gebracht.







De werkzaamheden voor de vacuum-vm-kap vorderen maar langzaam, het hoofdbestanddeel van de plug wordt gevormd door PUR schuim en dat was recentelijk weer negatief in het nieuws. Vandaar dat ik PUR alleen in de buitenlucht wens te gebruiken en daar heb ik graag niet te koud en droog weer bij. En daar hebben we de laatste maanden te weinig van gehad. Gelukkig is de lente nu echt doorgebroken, nog een nachtvorstje dit weekend en dan kunnen alle overwinterende potplanten weer naar buiten. Ik heb de Kojakjes al weer omgelegd en vol met wind kunnen we er weer volop opuit. Maar ja, dan schiet die kap ook weer niet op.

2 opmerkingen:

  1. VVAA is niet alleen een verzekeraar en het blad staat normaal gesproken niet vol met protserige auto's. Het is meer van oudsher dat ze die naam nog steeds gebruiken. Vorig jaar hebben ze voor het eerst een editie "Arts en fiets" uitgegeven waar ze veel positief commentaar over hadden ontvangen, vandaar dat ze nu weer een editie maakten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Sjef,

    Ik blader dat blaadje wel eens door en dan vallen me het formaat en de prijs van zowel de geteste als geadverteerde auto's op. Maar wel leuk dat ze een fiets-aflevering maken.

    BeantwoordenVerwijderen