donderdag 12 juni 2014

Breaking : wieldoekjes voor weinag

Op dit moment in de aanbieding bij Halfords: vier wieldop-covers met een afbeelding van het WK voetbal voor je auto-wieldoppen. slechts 5,95 Euro.  Geeft niks als je geen auto hebt of geen behoefte aan WK versieringen. Deze kans kun je niet laten liggen als je wieldoekjes op je fiets hebt of had of wilt. De doekjes gaan bij mij eerder stuk dan het hoepeltje wat de zaak strak houd en dus is dit voor mij een uitkomst: de wieldop-covers passen perfect om mijn 20" hoepeltje en dus heb ik een setje van 4 gehaald, precies genoeg voor een Quest 3 x 20. Ze zijn fleurig maar onder een Quest zie je daar weinig van. Ben je niet zo'n oranjeklant dan kun je het doek met een spuitbus van bijvoorbeeld Action een ander kleurtje geven en ben je nog steeds bijna voor nop bezig.

6 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk!
    Zelfs ik, als nĂ­et Oranje Klant vind ze stoer staan, En opvallend!
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of gewoon een spuitbus van je zoon lenen om die wieldop-covers een ander kleurtje te geven haha.. Montana is veel beter pap, en ook nog eens een Duits merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede tip! De wieldoeken aan de binnenkant van de voorwielen heb ik laatst stuk getrokken, dus dit is een mooie vervanger! Heb verder helemaal niks met voetbal, maar niemand die het ziet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip, ben ze ook meteen bij de Halfords gaan halen, passen perfect ;-)

    BeantwoordenVerwijderen