dinsdag 22 december 2015

Oliebollen zijn gaar dit jaar

Ik baal. Ik zat een lang zonder werk en, daar ben ik dan wel weer blij en dankbaar om, ik ben nu alweer een jaar full time aan het werk en dat bevalt me stukken beter dan werkloos zijn. Maar voordat ik werkloos werd deed ik kantoorwerk op fietsafstand, en in de ww bleef er veel vrije tijd over, dus had ik puf en tijd zat om veel en ver te fietsen. Maar nu heb ik lichamelijk, en ook qua reizen een veeleisender job, en daarnaast blijft bijzonder weinig energie, ruimte en tijd over om de Quest te pakken. Die staat nu al zielig een 3/4 jaar in de garage te verstoffen. Helaas, als ik er aan denk baal ik stevig maar het komt er gewoon niet meer van om 'm effe te pakken en de sporen te geven, ook al weet ik hoe intens ik daar voorheen van genoot.

En nu zeker, nu ik weer allerlei nieuws lees over de oliebollentocht, waar ik de afgelopen jaren eigenlijk naar toe leefde na de zomer, nu baal ik nog steviger want ik heb geen conditie en ik kom geen meter meer vooruit, dus heeft het weinig zin af te reizen naar Twente om daar deze traditionele rondrit mee te maken. Helaas. Ik heb er jaren met plezier aan meegedaan maar ik laat dit jaar verstek gaan. Maar er blijft nog een klein beetje hoop, ik heb het nog niet over mijn hart kunnen verkrijgen de Quest weg te doen, mijn jongste zoon is wel geïnteresseerd, misschien ziet hij het wel zitten om binnen afzienbare tijd met de Quest te gaan woon-werken ofzo. Totdat dit duidelijk is hou ik 'm nog.

Ik wens de bofkonten die wel naar de OBT gaan veel plezier en weinig pech, en ieder die dit leest voortreffelijke Kerstdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten