dinsdag 28 augustus 2012

Quest in Brugge

Zo vaak kom je ze niet tegen. En zeker niet in het buitenland, want daar is de fiets infrastructuur vaak lang niet zo goed als hier, en hier klagen we er soms al over, al dan niet terecht. Over hobbels, scheuren in het asfalt, haakse bochten, hindernissen, ja zelfs de kleur van het (standaard rood-witte) paaltje midden in het fietspad moet het ontgelden. Dus het was zo'n aha momentje toen ik deze uitvoering tegenkwam. Tijdens mijn fietsloze vakantie bij onze (op een paar na) sympathieke zuiderburen trof ik in een winkel die ik bezocht in het kader van een van mijn liefhebberijen deze Quest. Een model dat ik nog niet eerder mocht aanschouwen. En gewoontegetrouw had ik direct de neiging om kennis te gaan maken. Helaas had ik op dat moment geen gelegenheid daartoe, het was nog vroeg, en is het er later niet meer van gekomen dus deze Quest blijgt op mijn verlanglijstje staan om nog eens 'terug' op te zoeken.
Gelukkig had mijn zoon Stan een goede camera meegenomen en heeft zodoende onze ontmoeting wel kunnen vereeuwigen. Boffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten