woensdag 20 juli 2011

Racekap

Vorige week een goed idee gekregen, mede naar aanleiding van de stortvloed aan racekappen die de laatste tijd over ons velonauten neerdaalt. Nu zag ik gisteren bij Mick ook al zo'n goed idee en dus voel ik me geroepen om mijn ontwerp ook wereldkundig te maken. Sorry Mick als je mij bedoelde met die 'geheimzinnigheid', dit was bedoeld als een persiflage. Ik heb respect voor de mensen die dankzij bloed zweet en tranen een goede zelfs verkoopbare kap voor elkaar weten te krijgen, want ik zie het mezelf nog niet doen. Maar goed dat men er zo mee bezig is, misschien krijgen we zo concurrentie en ik hoop zelfs op een prijzenslag.

2 opmerkingen:

  1. LOL :)

    Ik volg de kapdiscussies ook op de voet, want ooit lijkt me zo'n kap (van H@rry dan wel van Wim, daar ben ik nog niet uit) wel wat. Niet alleen op de blogs van Wim en H@rry, maar ook op de fora bentrideronline.com en velomobilforum.de wordt er druk over geschreven en - helaas - gekift.

    Gelukkig is er concurrentie want die prijzen zijn niet mals...

    Groet Marc (Quest 439)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cor,
    Je hebt wel n's vaker van die 'vooruitwijzingen' viel me op. Ik vind juist ook het lanceren van iets -al is het maar een idee- veel prettiger. Lukt het mij niet dan kan namelijk misschien een ander er iets mee...
    Heb je bijvoorbeeld wel n's 'n lasmaker 'n kwart slag naar achteren geraaid?
    Zo heb je misschien dan nog geen 'race'-kap, maar zou je al een 'velomobiel/regenkap' hebben.
    dwz Als je die net boven je hoofd weet te monteren...
    mvg Mick
    p.s. heb net 'n tandwiel binnen vd Limit.

    BeantwoordenVerwijderen